Wellington - Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Wellington - Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Wellington - Nelson

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Nelson

De wekker gezet, maar was niet nodig. Voor de wekker al wakker. Snel gedoucht, spullen gepakt, broodje klaar gemaakt en auto ingepakt. Het was maar 10 minuten rijden en dat ging prima lukken dankzij onze top app here. En wat denk je? Windstil buiten en een lucht bewolkte lucht. Acht uur boarden met de auto en luxe onderuit in de all-in-lounge. Wi-Fi en ontbijt en lunch werden verzorgd. Wat een verwennerij, maar daardoor wel een relaxte overtocht. Had ik toch wel met de 2 reispillen, maar toch. Wat een fantastische binnenkomst in de haven, tussen de fjorden door. Genieten. Om 13 uur de boot af en met een kleine tussenstop, kwamen we rond drie uur aan in Nelson. Ingecheckt en naar de binnenstad gelopen. Hele leuk gezellige stad, met leuk kroegen en lekkere eettentjes. Aanrader. Ger uiteindelijk zijn lang gekoesterde wens in vervulling gegaan en dat was een nieuwe zonnebril. Mooie Oakley!
Biertje gedaan en heerlijk gegeten bij 623.

• 15 Januari 2017 - 19:32

Anoesjka:

Super leuk om jullie verslagen te lezen. Hou dit vol en geniet XXX