Nelson - Kaiteriteri - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Nelson - Kaiteriteri - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Nelson - Kaiteriteri

Blijf op de hoogte en volg Wendy

14 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Nelson

Redelijk geslapen. Veel lawaai van het centraal afzuigsysteem en je niet dan maar niet in slaap kunnen vallen. Dan heb je echt een probleem.
Ontbijten hebben we gedaan Flames for 40. Prima ontbijt. En met een goed gevulde maag vertrokken. Het was iets meer dan een uur rijden en hebben nog wat boodschappen gehaald voor morgen en de tank vol gegooid. Pinnen met de gewone pas blijft een probleem. Maar goed, lang leve Visa. Ramen even genoemd van de auto. Voor het zicht wel zo fijn.
Veel te vroeg op de plaats van bestemming, maar de kamer was klaar, dus konden ons meteen settelen. Top locatie!!!!! Een Duits stel heeft hier zijn intrek genomen en hoe.....Alles is af en zo mooi! Het klopt allemaal.
We zijn in het dorpje wezen kijken en geluncht en besproken voor het eten s avonds. En door gereden naar Split Apple rock. Strandje met uitzicht op een gespleten rots. Even de zee ingeweest en daarna terug. Gedoucht en met een wijntje op het terras. Wat een rust. Alleen het geluid van de dieren was te horen. Heerlijk. Na al die dagen op pad is dat wel een verademing. Ger ging een tukkie doen en ik ben gaan lezen. Om zes uur omkleden en gaan eten. Slecht eten kan je hier niet. Ook weer een prima restaurant. Op tijd erin. 2 mooie dagen op het programma. Wordt vervolgd.