Fox Glasier - Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Fox Glasier - Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Fox Glasier - Wanaka

Blijf op de hoogte en volg Wendy

20 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Fox Glasier - Wanaka

Op tijd wakker, zwaar gehinderd door mijn lijf. Zal jullie de details besparen. Maar lastig is het wel.
Alles opgeruimd en ontbeten en rond kwart voor 9 vertrokken richting Wanaka. Ik had voor onderweg nog wat wandelingetjes staan, maar die hebben we over geslagen. We wilde naar de plaats van bestemming en daar wat doen. Het was een tocht van bijna 3 1/2 uur, dus best een pittig eindje rijden. Eenmaal Fox Glasier verlaten op hwy 6 verder naar het zuiden. Het was gigantisch wat er op ons af kwam aan natuur. Dit is een ervaring die niet op foto vast te leggen is. Dit moet je ervaren. Het ene was nog mooier dan het ander. We bleven ons verbazen. Veel foto's gemaakt en vanavond weer een aantal verwijderd, Maar de mooiste bewaard. Rond half 2 bij het appartement, zeer ruim, maar dat is best lekker. Eethoek, 2 banken. Eigen wasmachine en droger, meteen gebruik van gemaakt. We hebben weer schone onderfloppen. Hierna het centrum in gelopen, langs het meer en the special tree bezocht. Een wilg in het meer. Een kleintje, Maar hij staat daar tig jaren. Nog even een terrasje gepakt in de zon, boodschappen gedaan en lekker in de zon gaan zitten. Heerlijk. Zelf gekookt. Aardappelen(zijn per stuk te koop), sla en een heerlijk stukje biefstuk. Daarna de wijn nog even opgemaakt en binnen nog wat gerommeld en naar bed. Morgen de Rob Roy Track.