Christchurch - Singapore - Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Christchurch - Singapore - Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Christchurch - Singapore - Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Wendy

29 Januari 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

7 uur op. Nog voor de wekker. Alles zat al in de koffer. Alles wat niet mee kon, achter gelaten. Zullen we nog wel reactie op krijgen of niet......We waren ruim op tijd. Dus even een bakkie gedaan na het inchecken en nog even langs de winkels. 3 shirtjes gekocht wat herinnert aan Nieuw Zeeland. Iets later gaan boarden, maar op tijd de lucht in. Films gekeken totdat de oortjes zeer deden aan onze oren. Vlucht verliep goed op wat turbulentie na. Aankomst in Singapore om effe voor half 6 en om tien over half 6 moesten we alweer boarden. Dus dat werd een sprintje naar de bagage, maar moesten eerst nog met een bus naar de vertrekhal voor de aansluitende vlucht. Want onze vlucht stond niet op het bord. Precies op tijd aangekomen om in te checken. Ook de vlucht naar KL ging op tijd. Vliegtuig bijna leeg en de vlucht was 45 minuten. Ook deze vlucht ging prima. Uurtje wachten bij de paspoortcontrole. Foto en vingerafdrukken genomen en weer door. Jack stond ons al op te wachten. Naar Jack zijn appartement gereden, gedoucht en omgekleed. Matt opgehaald van werk en een fotomomentje bij de Petronas toren in volle verlichting. Prachtig!
Rond elven was het wel een beetje over en richting bed gegaan.

• 30 Januari 2017 - 11:02

Paulien:

petronas toren is gaaf hé, zeker in het donker. en waren jullie niet onder de indruk van het vliegveld van KL? Veel plezier nog bij jack en het vervolg van jullie vakantie. Het schaatsen hier hebben jullie gemist, als jullie terugkomen begint hopelijk het voorjaar!! lfs P

• 31 Januari 2017 - 00:54

Wendy En Ger:

Oner de indruk wel, maar meer van het chaotische en onlogische indeling en hoever alles uit elkaar ligt. Maar alles gevonden.