Kuala Lumpur dag 2 - Reisverslag uit Bagan Serai, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur dag 2 - Reisverslag uit Bagan Serai, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur dag 2

Blijf op de hoogte en volg Wendy

31 Januari 2017 | Maleisië, Bagan Serai

Dagje rust. Jack werken en wij hebben de dag voor onszelf. Rustig ontbeten en alles uitgezocht voor de reis van morgen. Dat viel toch niet helemaal mee. De afstanden zijn het niet, wel het aantal uren dat je onderweg bent. Maar als het goed is zijn we nu goed voorbereidt met de hulp van Jack.
Boodschappen gedaan, vooral veel vocht (nee, geen alcohol...) en weer thuis aan Matt gevraagd of hij een taxi wilde regelen om naar de mall te gaan. Spijkerbroeken zijn echt te warm hier. Matt besloot mee te gaan. Hij heeft ons bijna alle malls laten zien, van goedkoop tot peperduur. Ook wat gegeten met elkaar, dus een gezellige middag gehad. Moe van het slenteren even gaan liggen en in slaap gevallen tot Jack thuis kwam. Omgekleed en naar het volgende eetfeest met vrienden. Was erg gezellig en ook hier Chinees nieuwjaar gevierd. Jack begeeft zich in heel goed gezelschap. Op naar morgen. Taman Negara.