Rebak Island - Penang - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Rebak Island - Penang - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Rebak Island - Penang

Blijf op de hoogte en volg Wendy

08 Februari 2017 | Maleisië, Langkawi Islands

7 uur de wekker gezet. Ingepakt, gaan ontbijten en uitgecheckt. De boot van kwart voor negen. De taxi stond al klaar, dus konden meteen instappen. Bij de ferry kaartjes gekocht voor de boot van 10 uur. Het was half 10, dus dat liep gesmeerd. Wat ik me wel afvraag is dat niemand weet wie er aan boord is als er wat gebeurd. Er worden geen namen genoteerd. Vind dat toch heel apart. Maar goed, het is goed gegaan. Ook Jack zijn auto stond er nog. Spullen in de auto gedaan en weer op pad. Onderweg even getankt, kan maar weer vol zitten. Het was toch nog een paar uur rijden en vreselijk druk op Penang ivm een boeddha feest hoorde we later van Jack. Omleidingen en daardoor ophopingen. Vergeten het adres/hotel in te geven, dus kwamen ergens uit wat waarschijnlijk het midden was van de plaats. Het viel mee, het was nog 6 minuten rijden. Mega hotel, maar alles super geregeld. Soort Rebak Island, Maar dan in het groot. Er liep een klein baasje rond die iedereen met een big smile toesprak. Jullie kennen de serie fantasy Island nog wel waarin de acteur riep: ze plane! Ze plane! riep. Nou, die loopt hier.
Dankzij hem hadden we 's avond een romantisch diner bij zonsondergang. Super lekker gegeten en een ober maakte de hele avond foto's. Was wel lachen, want we moesten uiteindelijk nog aan een ander tafeltje omdat de foto's aan ons tafeltje niet naar zijn waren. Heerlijk.
Dag weer goed afgesloten.

• 10 Februari 2017 - 16:53

Plien:

wel een hele leuke foto hoor! geniet nog even voordat jullie de kouwe kant weer op komen!