Rustdag 4 - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Rustdag 4 - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Rustdag 4

Blijf op de hoogte en volg Wendy

10 Februari 2017 | Maleisië, Batu Feringgi

Geen wekker. Uitgeslapen en precies op tijd ontbeten voordat het buffet sloot. Boek mee, ligstoelen geregeld, handdoeken gehaald en liggen. Het was warm en bewolkt, dus zoeken naar een plekje in de schaduw was niet nodig. Nou en daar hebben we de hele dag gelegen tot 18 uur. De zon kwam door om half 6, dus nog een half uurtje zon mee gepikt. Want dan is het prima te doen. Gaan douchen, omkleden en aan tafel. Genoten van het lekkere eten en van een prachtige zonsondergang en dat was het spectaculairste van de dag op het gezeur van een Belgisch stel achter ons, omdat er zomaar een Japanner op zijn stoel was gaan liggen tijdens hun afwezigheid en meteen schone handdoeken ging halen. En een groep Indiërs die happy hour ten volle benutten en steeds luidruchtiger werden en tot hetzelfde zeiden. Hoe weet je dat zeg ik tegen Ger, ik versta er niets van. Ik hoor wel acht keer hetzelfde woord. Doen wij dat ook als we drinken zijn. En dan nog, als laatste, een man die aan het werk was via zijn telefoon en dat graag aan iedereen wilde laten horen. Vrouwtje in zijn kielzog achter hem aan. Het was een mooi spektakel, tijd om te gaan.
Jack zou deze dag ook hier zijn, maar zijn werk dacht daar anders over en had 2 vergaderingen gepland. Dus moest noodgedwongen geen en weer vliegen en was s avonds om kwart voor elf pas weer binnen. Nog even wat gedronken en afgesproken om kwart voor 10 te ontbijten.