Vliegreis deel II - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Vliegreis deel II - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Vliegreis deel II

Blijf op de hoogte en volg Wendy

03 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn aangekomen in Auckland om 23.36 uur. De vliegreis met Air New Zealand is beter bevallen. Ruimere plekken en steunen voor je onderbenen. Eten ook weer geweldig. Na een uitgebreide controle stonden we half 2 buiten en werden opgepikt door de autoverhuur, na een telefoontje. Mooie Toyota Yaris van net een jaar oud. Met de offline navigatie op de telefoon naar het hotel gereden, ingecheckt, gedoucht en naar bed. We hoopte langer te slapen. Maar vanmorgen om half 7 weer paraat. Terwijl we er om half 3 instapte. Zal even wennen zijn. Vanmiddag er nog maar even in....nu ontbijten.

• 03 Januari 2017 - 00:01

Jack:

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Op het kaartje zijn jullie doorgeschoten naar Graftom, America dat is nou weer overdreven.