Auckland-Whangarei - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Auckland-Whangarei - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Auckland-Whangarei

Blijf op de hoogte en volg Wendy

03 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Whangarei

We mochten tot 11 uur blijven in het kiwi hotel en hadden de wekker gezet om kwart voor 8 om de auto te verplaatsen, maar we waren om half 7 wakker. Besloten om de boel in te pakken en toch maar te gaan rijden. Eerst een uitgebreid ontbijt, die we met onze gewone pas niet konden betalen. Gisteren ook al geen geld op kunnen nemen. Ook niet met de creditcard. Andere toeristen hadden hetzelfde probleem. Gelukkig konden we wel het ontbijt betalen met de creditcard. Eerst maar een bank bezoeken morgen om te vragen waarom dit niet lukt. Na het ontbijt in de regen vertrokken. De app here werkt fantastisch. Offline toch komen waar je wil. Toch ging het even mis, maar uiteindelijk toch met parkje kunnen vinden en daar was bijna 30 graden. Mooi hutje met een veranda en kunnen ons hier de komende dagen wel vermaken. Genoeg te doen. Boodschapjes gedaan. Wijn ligt in de vriezer, vitamines naar binnen gewerkt en straks naar het centrum om een hapje te eten. Het leven is goed! Wordt vervolgd....

• 03 Januari 2017 - 07:58

Monique:

Ha Wendy en Ger,
    De reis is nu echt begonnen! Ik ben heel benieuwd naar Nieuw Zeeland. Daar wil ik ook graag nog eens naar toe. En wat betreft de bankpas, die hebben jullie toch wel op buiten Europa (voor jullie nu Oceanië) ingesteld? Ga lekker van de reis genieten. Groetjes Monique

• 05 Januari 2017 - 10:24

Hanny:

Hoi Ger en Wendy,
    Leuk om jullie te kunnen volgen, ga ik ook zeker doen.
    Geniet van jullie mooie reis en veel plezier.
    Groetjes Hanny.