Whangarei Falls en Paihia - Reisverslag uit Kensington, Australië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Whangarei Falls en Paihia - Reisverslag uit Kensington, Australië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Whangarei Falls en Paihia

Blijf op de hoogte en volg Wendy

04 Januari 2017 | Australië, Kensington

Vanmorgen weer vroeg uit de veren. Lekker uitgebreid ontbeten buiten. Het weer was goed en gelukkig aardig afgekoeld in vergelijking met gisteren. Dus na het ontbijt op pad met eerste bestemming de Whangarei Falls. Mooie waterval en een kleine rondwandeling daar. Daarna via de toeristisch route richting de bay of islands, met een tussenstop in Matapouri waar we een wandeling hebben gemaakt naar Whale Bay die mooie plaatjes heeft opgeleverd. Daarna de prachtige slingerweg langs de kust voortgezet en uiteindelijk de hoofdweg gepakt. Geen onverhard pad voor Ger en de auto. Populaire kustplaats en daardoor heel erg toeristisch, maar daardoor ook een bank. Daar bleek dus ons vermoeden bevestigd. Je kan dus niet pinnen met je gewone bankpas zonder tussenkomst van je bank. Dus maar overgestapt naar de creditcard. Het is niet anders. Lekker gegeten bij Waterfront en daarna even uitbuiken op het strand. Heerlijk in het zonnetje gelegen. Wel gesmeerd, maar factor 30 is toch echt te weinig hier.....verbrand dus.....
Op de terugweg naar de supermarkt om wat avondeten te scoren en een wijntje natuurlijk.

• 04 Januari 2017 - 15:31

Andre Zaal:

Hallo Wendy,

Ik zie dat papa jouw mails niet krijgt, wil je hem toevoegen?
    Veel plezier verder.
    Groet