Coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Coromandel

Blijf op de hoogte en volg Wendy

07 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Vanmorgen weer vroeg op met een strak plan. We zouden op advies van de beheerster op en mooie plek gaan ontbijten. echter kwam van dat strakke plan niet veel terecht. Ik was mijn creditcard vergeten, daar begon het mee en nadat we veel te vroeg bij Rapaura watergardens aankwamen kwam een medewerker ons al tegemoet lopen dat er geen ontbijt was vandaag ivm met een wedding. Maar hij wist wel een goede plek waar je heerlijk kon ontbijten. Dus we zijn terug gereden en hebben in Waitomo zitten ontbijten, buiten in de zon. Een hungry person ontbijt voor Ger en voor mij een Engels ontbijt. Toen terug voor de creditcard en ons strakke plan viel in duigen. We zijn toen door Coromandel gaan rijden, wat een natuurgeweld voor een Nederlander. Niet alle wegen waren verhard en dat hebben we gemerkt. Wat een stof en er kwam geen einde aan. O ja, bij de overgang naar de hoofdweg. Door gereden naar Cook Beach en daar heerlijk op het strand gelegen en het ijskoude water in geweest. Groot contrast, in de zon heet, het strand heet en dan de koude zee, die koelde het lichaam goed af. Rond half vier terug gereden naar Thames en bij the Junction een biertje genomen en thuis nasi gemaakt en heerlijk buiten gegeten, terwijl het nieuws uit Nederland binnenkwam over sneeuw.

• 08 Januari 2017 - 10:48

Ada:

Wendy en Ger, wat is het toch super om jullie zo te volgen.
    Strakke plannen, die moet je echt nooit maken, dat weet ik uit ervaring.
    Geniet van deze geweldige reis.

• 08 Januari 2017 - 23:04

Stanny:

Hallo Wendy en Ger, wat leuk om jullie via deze site te volgen en jullie verslagen te lezen. Nog veel plezier samen en geniet er van.