Tongariro River Walk - Reisverslag uit Ohura, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Tongariro River Walk - Reisverslag uit Ohura, Nieuw Zeeland van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Tongariro River Walk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

11 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Ohura

Op tijd wakker, maar er nog niet uit deze keer. Geen haast. Rustig ontbeten en de tip van Betty opgevolgd en gekozen voor de Tongariro River Walk. Het zou allemaal niet zo lang zijn??. Prachtige wandeling, dan weer langs de rivier, dan weer door het bos en langs de snelweg. Tot de forellenkwekerij. Daar hebben we een stop gemaakt en binnen geweest. Gesponsord door de Rotary, maar ook educatief opgezet. Erg leuk. Voer mee en in het museum raakte we aan de praat met een man die al veel werk verricht had voor het museum en al heel wat jaartjes daar bezig is. Bijna een privé rondleiding gehad en hebben hem bedankt en zijn het park verder doorgewandeld. De forellen gevoerd, wat een kabaal in het water. Ger heeft nog geprobeerd om zijn zonnebril te verliezen, maar dat is helaas mislukt. We zijn verder gelopen langs de rivier en zijn bij de Red Hut Bridge overgestoken naar de andere kant. Dit was veel mooier. Dit grensde aan boerenland. Prachtig. We hadden te weinig water bij ons en zijn toen de Major Jones Bridge overgestoken en waren toen na 20 minuten weer bij ons verblijf. We zijn ongeveer 5 uur op pad geweest. Lekker gedoucht en beneden in de tuin een fles rosé verdiend soldaat gemaakt. Daarna een hapje gaan eten en in de voorbereiding voor de reisdag van morgen naar Wellington.

• 11 Januari 2017 - 10:25

Paulien:

In gedachten reis ik met jullie mee, geholpen door de verslagen die je maakt. Wat moet het daar prachtig zijn! groetjes, paulien

• 13 Januari 2017 - 22:50

Carla:

Daar sluit ik me bij aan Plien. Erg leuk om zo mee te lezen. Genietze en pas goed op mekaar!