Batu Feringgi - Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu Batu Feringgi - Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wendy Ger - WaarBenJij.nu

Batu Feringgi - Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Wendy

11 Februari 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Kwart voor 10 ontbijten ruim gehaald. Hadden bijna alles al gepakt....lees alles in de koffer gegooid en dicht gedaan.
Goed ontbijt genomen en plan van de dag bepaald en de route.
Daar is Jack meester in, dus daar vertrouwen we op. Uitgecheckt, betaald, spullen in de auto en op pad. Op naar de slangentempel, eerst nog even bij de Mitsubishi langs, één van de vestigingen waar Jack mee te maken heeft. Werd verwelkomd op als boss en dat is daar ook gewoon zijn naam hier. Daarna de slangentempel. Zag er mooi uit, met ook de echte slangen bij het altaar. Verderop hadden ze de zware jongens. 14 kilo wurgslang en natuurlijk wilde we dat wel van dichtbij zien en voelen. Leverde mooie foto's op.
Weer ingestapt en richting Kuala Lumpur met nog wat uitstapjes in de planning. Tijd zat......
Totdat we de verkeerde afslag hadden genomen en daar pas laat achter kwamen. Toen konden we schrappen in het lijstje en in de hoop dat we op tijd voor de vuurvliegjes zouden zijn. Dikke pret, slechte wegen, hoge snelheid om nog tijd te winnen. Zinloos. Na 5 uur tuffen of waren het er 6? Aangekomen bij het visrestaurant Jeti in Kuala Selangor. Jack deed de bestelling en wij hoefden het alleen maar op te eten. Zag er heerlijk uit en heeft goed gesmaakt.
Hierna als een speer naar de vuurvliegjes om de grote meute voor te blijven en dat is goed gelukt. Op tijd in het bootje en geweldig om te zien. Onmogelijk om vast te leggen op foto, maar op het filmpje was het wel te zien. Heel apart.
Daarna als een speer naar huis. Ongeacht de kwaliteit van de weg ging het gas open.......En blij weer terug te zijn. Elf uur plat.